У «Приват24» стався збій: які сервіси не працювали та що кажуть у банку

У мобільному застосунку «Приват24» сьогодні зранку, 6 вересня, стався збій. Так, спостерігались складнощі при створенні платежів та оновленні виписок.
Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на Telegram PrivatBank Insider.

«Наразі спостерігаємо складнощі при створенні платежів, оновленні виписки та деяких інших сервісів. Наші фахівці технічного сектору вже займаються усуненням труднощів», — зазначили у «ПриватБанку».

Зазначається, що про стабілізацію роботи онлайн-сервісів буде повідомлено додатково.

Оновлено

«Наразі всі сервіси працюють в стандартному режимі. Дякуємо за довіру», — зазначили у «ПриватБанку».

Зміни в роботі «Приват24»

Нагадаємо, що попередній технічний збій у роботі «Приват24» спостерігався 22 серпня. Клієнти «ПриватБанку» не могли увійти у мобільний застосунок ані з телефона, ані з комп’ютера..

Окрім того, раніше у попереджали про регламентні роботи, які проводяться для забезпечення безперебійної роботи сервісу та безпеки операцій із платіжними картками.

Також раніше у застосунку «Приват24» з’явився новий сервіс, який дозволяє поповнювати картки ПриватБанку з карток будь-якого банку України без введення реквізитів — за допомогою Google Pay або Apple Pay.

Окрім того, «ПриватБанк» з червня 2025 року дзвонить клієнтам виключно з короткого номера 3700. Дзвінки з інших номерів або через месенджери можуть бути шахрайством. Клієнти можуть перевірити номер у додатку «Приват24». Корпоративні клієнти отримуватимуть дзвінки від персональних менеджерів.

spot_img
Важливо
Схожі новини