Перший ШІ-сервіс у «Дії»: Федоров розповів, що це буде

Штучний інтелект стане частиною цифрових послуг для громадян і вже невдовзі спростить отримання популярних документів. У «Дії» запустили тестування першого ШІ-сервісу.
Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на заяву міністра цифрової трансформації Михайло Федоров в ефірі телемарафону.

За даними Федорова, на першому етапі ШІ-асистент відповідатиме на запитання користувачів, далі супроводжуватиме людину в процесі отримання держпослуг, надсилатиме довідки, а в майбутньому вестиме по всьому процесу отримання послуги.
За словами міністра, разом з асистентом запуститься й перша послуга в ньому — довідка про доходи.
«У нашій команді штучний інтелект став частиною щоденних процесів — 70% нормативно-правових актів юристи аналізують за допомогою ШІ. І це лише один із кейсів оптимізації роботи», — додав Федоров.
Водночас міністр пояснив, що не хоче впроваджувати ШІ тільки тому, що це сучасно.
«Ми хочемо розв’язувати конкретні проблеми людей, — зауважив Федоров.

ШІ у «Дії»
Нагадаємо, минулого місяця стало відомо, що на порталі «Дія» зʼявиться штучний інтелект. За попередніми даними він допомагатиме знаходити послуги, довідки та в перспективі навіть спілкуватиметься голосом.
Детальніше про те, що наразі відомо про цифрового агента в «Дії», можна дізнатись в матеріалі РБК-Україна.
Крім того, днями Федоров розповідав, яка основна задача буде покладена на ШІ-асистента.
Термінові та важливі повідомлення про війну Росії проти України читайте на каналі РБК-Україна в Telegram.

spot_img
Важливо
Схожі новини