Команда управління стратегічних комунікацій Головного управління розвідки Міністерства оборони України поділилась власним досвідом роботи. З нагоди другої річниці заснування підрозділу було презентовано тематичний фільм «Війна за розум».
Про це повідомляє РБК-Україна із посиланням на прес-службу ГУР МО.
Стратегічні комунікації ГУР і презентація фільму
До заходу з нагоди другої річниці заснування підрозділу ГУР МО долучились:
представники Сил безпеки та оборони України;
представники державних органів;
експерти у сфері військової справи;
медійники;
волонтери.
Начальник ГУР МО України, генерал-лейтенант Кирило Буданов визначив стратегічні комунікації як «вміння керувати інформацією, щоб правильно інтерпретувати минуле, формувати реальність і впливати на майбутнє».
Буданов про стратегічні комунікації (фото: gur.gov.ua)
Саме з цих слів і розпочинається презентований на заході тематичний фільм про діяльність страткому ГУР під назвою «Війна за розум».
Презентація фільму «Війна за розум» (фото: gur.gov.ua)
Серед спікерів фільму:
очільник воєнної розвідки Кирило Буданов;
представники ГУР МО України Вадим Скібіцький, Андрій Юсов та Андрій Черняк;
керівник секретаріату Координаційного штабу з питань поводження з військовополоненими Богдан Охріменко.
Вони описали ключові виклики та загрози для інформаційної безпеки держави, з якими довелось стикнутись під час війни, а також навели приклади успішних дій на випередження та відсічі російському агресору.
Юсов зауважив, що стратегічні комунікації — не додаткові дії, а обов’язкова частина планування та здійснення військових операцій і всіх видів діяльності.
«Це також процес, який знаходиться в основі забезпечення державної безпеки України… Українці платять страшну ціну за власну свободу. І все, що ми можемо зробити, щоби полегшити цю ціну, щоби світ дізнався про цю ціну, — ми можемо і повинні робити», — наголосив він.
До заходу долучились представники ГУР (фото: gur.gov.ua)
Тим часом Скібіцький нагадав, що ГУР працює з усіма, хто працює на перемогу.
«Це — наші масмедіа усіх видів, починаючи від інтернету і закінчуючи друкованими виданнями. Це — залучення провідних фахівців, так званих think tank’ів, громадських та інших організацій, які реально мають досвід і можливості для вироблення продукту, спрямованого на перемогу», — розповів він.
Насамкінець всі присутні учасники та гості зібрання привітали команду страткому ГУР МО України з нагоди річниці створення.