Новости Запорожья. Новости политики, общество, криминал

Диджиталізація у Запоріжжі: які сервіси вже доступні у місті металургів

478

Сучасні інноваційні рішення допоможуть зекономити час і вирішити багато питань майже чотирьом мільйонам постійних клієнтів 1044 супермаркетів «АТБ» у 24 областях. Найбільша торговельна мережа країни запустила інтелектуальний чат-бот в месенджерах Viber і Telegram.

«АТБОТ» оперативно реагує на звернення клієнтів мережі. Цей віртуальний «фахівець» за лічені секунди змістовно відповість на запитання покупців, допоможе знайти найближчий магазин, підкаже, чи є товар у наявності (на полицях маркетів «АТБ» зараз представлено понад 3,5 тисячі найменувань), розкаже про акції та знижки тощо.

Він став гідною альтернативою спілкуванню з операторами гарячої лінії. В наші дні багатьом зручніше отримувати консультацію саме через месенджер,  оскільки мобільний телефон завжди під рукою. Розумний «АТБОТ» знає все та вміє блискавично обробляти колосальні обсяги інформації.

Серед опцій бота також збирання  й обробка відгуків і пропозицій, причому передбачений подальший  зворотний  зв’язок.  Покупцеві згодом надають детальний звіт, як саме було вирішено його питання. Сьогодні це актуально ще й тому, що навесні 2019-го уряд скасував книги скарг. Така форма захисту прав споживачів безнадійно застаріла. На відміну від книги чат-бот  сім днів на тиждень і цілодобово в онлайн-режимі надсилає менеджменту пропозиції та побажання клієнтів, які живуть у 265 містах країни.

Чат-бот стане незамінним помічником для тих, хто шукає роботу, в тому числі й у Запоріжжі. «АТБОТ» має постійно оновлювану базу вакансій, допоможе охочим знайти роботу в компанії максимально близько до місця проживання. Він може записати претендента на співбесіду. Отже, майбутні співробітники не втратять нагоду приєднатися до 60-тисячної команди лідерів.

Аби скористатися сервісами «АТБОТ», слід перейти за посиланням  Viber  або Telegram

«АТБ» постійно проваджує новації  у сфері ритейлу. В дискаунтерах мережі, зокрема й у нашому місті, вже діють спеціально розроблені нові принципи викладки товарів, працюють POS-термінали, встановлені сучасні кавомашини, апарати для приготування фрешів і морозива, з’явилися відділи, які пропонують власну  свіжу   випічку.

Реалізовано також інноваційні диджитал-рішення. Наприклад, на численних касах маркетів можна розрахуватися, використовуючи свій мобільний телефон (із системою Android і підтримкою NFC). Запущено й сервіс Apple Pay – тепер споживачі  мають змогу оплатити покупки одним дотиком свого iPhone.

Сьогодні в усіх дискаунтерах нового формату встановили холодильне та морозильне обладнання останнього покоління, використовують сучасні технології утеплення приміщень і рекуперації енергії. Це підвищує енергоефективність на 70% (відповідно,  витрати на опалення знижуються). Оптимізація багатьох процесів, економія на електроенергії й опаленні та співпраця з виробниками дозволяють компанії постійно утримувати невисокі ціни – на 10–15% нижчі за середньоринкові. Якщо ж покупець хоче придбати продукти з ексклюзивного асортименту власних торгових марок (зараз це понад 900найменувань), то може зекономити 30% і навіть більше.

Ще одним інноваційним проєктом «АТБ» стало експериментальне відкриття у нашому Запоріжжі та сусідньому Дніпрі перших невеличких, але вельми зручних маркетів формату «магазин біля дому». Концепцію  «АТБ-Express», який завжди поруч і завжди відкритий, розробили спеціально для спальних районів великих міст.