На сьогодні функціонують вже 1036 таких маркетів. В усіх містах, зокрема й у нашому Запоріжжі, магазини корпорації «АТБ» стали важливими інфраструктурними об’єктами. Вони наповнюють міські бюджети, сплачуючи податки, забезпечують понад 50 тисяч громадян стабільною роботою, пропонуючи конкурентну зарплату, наочно демонструють ефективність сучасних технологій.
Динамічний розвиток мережі є невід’ємною складовою стратегії компанії. Щорічно відкривають близько сотні нових дискаунтерів, а у вже працюючих магазинах проводять модернізацію. Оновлені «АТБ» створюють за сучасною концепцією енергозбереження, екологічності та зручності торгових приміщень, щоб підвищити рівень сервісу для покупців. У таких магазинах є відділи «Свіжа випічка», «Свіже м’ясо», «Свіжа риба». Розширено асортимент зелені та салатів у відділі «Овочі та фрукти».
У приміщеннях супермаркетів, які стають дедалі більш комфортними, просторими та зручними, встановлюють автомати для приготування смачної натуральної кави, морозива та соків.
Гарантування якості продуктів і товарів першої необхідності у своїх дискаунтерах є одним із непорушних принципів компанії. Асортимент кожного з магазинів «АТБ» перевищує 3,5 тис. найменувань, більш як 900 з яких представлені товарами власних торгових марок і власним імпортом. Уже декілька років поспіль супермаркети цієї мережі проходять сертифікацію на відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO 22000:2005. Він ґрунтується на принципі ретельного контролю безпеки продуктів на всіх етапах: сировина, виробництво, транспортування, зберігання. Власний відділ якості проводить системні внутрішні перевірки (планові і позапланові).
«АТБ»пропонує покупцям найнижчі ціни на ринку роздрібної торгівлі. Будь-який товар у цих дискаунтерах коштує на 10–15% дешевше, ніж деінде, а ціни на продукцію власного виробництва можуть бути нижчими навіть на 40%. Досягають такої економії завдяки підвищенню енергоефективності магазинів. Цікаво, що багато інноваційних рішень, які сьогодні є нормою для будь-якого супермаркету, вперше були впроваджені саме в «АТБ». Деякі з них є власною розробкою компанії.
Корпорація збудувала найбільшу логістичну мережу в країні, має чималий власний автопарк і близько десяти інноваційних складських центрів.
«Сучасна логістична інфраструктура дозволяє вчасно доставляти продукти та товари до супермаркетів «АТБ» незалежно від того, де вони розташовані. Цілодобово здійснюється чітке планування й облік руху товарних потоків територією майже усіх регіонів України», – повідомила заступник генерального директора ТОВ «АТБ-Маркет» Наталія Шаповалова.
Щоб ми з вами завжди мали змогу купити свіжі продукти найвищої якості, вантажівки «АТБ» щомісяця долають величезну відстань – понад п’ять мільйонів кілометрів. Для порівняння: це як приблизно дев’ять тисяч разів з’їздити з нашого Запоріжжя до Києва.
Отже, супермаркети «АТБ» – це комфорті піклування про покупців. Вигідне розташування, майже завжди великий і зручний паркінг, охайна територія навколо маркетів – завдяки цим чинникам «АТБ»стали найулюбленішими магазинами українців і важливими інфраструктурними об’єктами наших міст.