Новости Запорожья. Новости политики, общество, криминал

Простий рецепт ефективного бізнесу, або Як стати лідером галузі

Заснована понад чверть сторіччя тому на базі кількох гастрономів у Дніпрі торговельна мережа «АТБ» сьогодні є лідером вітчизняного ритейлу.

382

Відкрито вже 1030 сучасних дискаунтерів майже в усіх куточках країни, у тому числі й у нашому Запоріжжі.

Найбільший вітчизняний ритейлер станом на сьогодні має понад три з половиною мільйони постійних клієнтів та впевнено входить до трійки найбільших компаній України. «АТБ» вважають галузевим лідером за товарообігом, темпами розвитку, обсягом сплати податків у бюджети всіх рівнів, у тому числі й у нашу міську скарбницю.

«У першому півріччі поточного року підприємства групи «АТБ» сплатили податків і зборів на загальну суму 5,71 мільярда гривень. Це на 33% перевищує показники аналогічного періоду минулого року, – розповів Борис Марков, голова Ради директорів, генеральний директор корпорації «АТБ». – За попередніми прогнозами компанії загальна сума відрахувань у 2019 році становитиме понад 11 млрд грн. Це на 18% більше, ніж торік».

Як бачимо, «АТБ» вельми впливає на фінансову  стабільність кожного з регіонів України. Мапа присутності торговельної мережі «АТБ» –  це 264 населених пункти у 22 областях, зокрема й у Запорізькій.  Громади багатьох міст і селищ завдяки податковим відрахуванням цих маркетів мають кошти на соціальні проєкти, ремонт доріг, шкіл, дитсадків, лікарень тощо.

Минулого року дана мережа стала єдиним представником торговельної галузі, який увійшов до рейтингу найбільш прибуткових бізнесів країни. Разом із тим збільшився  й обсяг сплати податків численними підприємствами корпорації «АТБ», а це зміцнює економіку не тільки нашої області, а й країни в цілому.

У 2018-му товарообіг торговельної мережі становив 103,6 млрд грн., що на 30% перевищило показники попереднього року. Також зафіксували значне зростання так званого середнього чека. Аналогічна тенденція спостерігається й цьогоріч: протягом І кварталу 2019-го товарообіг перевищив 28 млрд грн., результати півріччя – 59,4 млрд грн.

Минулого року в Україні відкрили 80 нових дискаунтерів, створено понад шість тисяч робочих місць. До кінця 2019-го приймуть перших клієнтів не менше сотні нових супермаркетів «АТБ».

Асортимент кожного із таких дискаунтерів,  що працюють цілодобово,сьогодні становить більш ніж 3,5 тисячі найменувань. Близько третини з них представлено товарами власних  торгових  марок та власним імпортом. Цей ексклюзивний асортимент за якістю не поступається аналогам, які можна знайти на українському ринку, а от ціни можуть бути нижчими на 30%. «АТБ» послідовно дотримується політики соціально орієнтованого та відповідального бізнесу. В дискаунтерах мережі діє соціальна програма з формування максимально доступних цін на основні товари: хліб, м’ясо, молоко, крупи, яйця тощо. Це принципова та відповідальна позиція найпотужнішого ритейлера країни. За якість кожного продукту чи товару у власних дискаунтерах лідер ритейлу відповідає своїм чесним ім’ям. Для цього в «АТБ» створили унікальну для українського ринку багаторівневу систему перевірок та мають власний відділ контролю якості. Вже кілька років поспіль ці дискаунтери проходять сертифікацію на відповідність вимогам загальновизнаного стандарту ISO 22000:2005. Ретельно контролюється весь шлях продуктів: від моменту отримання сировини та виробництва до реалізації у супермаркеті.