Новости Запорожья. Новости политики, общество, криминал

Ринок праці: обираймо перше робоче місце з урахуванням кар’єрного зростання

Українським випускникам вишів сьогодні доволі складно працевлаштуватися через відсутність робочого стажу. Та вихід є!

258

Перше перспективне робоче місце, у тому числі й у Запоріжжі, може запропонувати лідер вітчизняної галузі ритейлу – компанія «АТБ-Маркет».

Переваг у «АТБ»-роботодавця багато. Це конкурентна зарплата, повний соцпакет, медична страховка, кар’єрні перспективи у найбільшій торговельній компанії України. «АТБ» практикує унікальний підхід до підготовки персоналу. Кадрова політика корпорації спрямована на розвиток людського капіталу. Аби мати у штаті кваліфікованих менеджерів, продавців, логістів, бухгалтерів, керівників відділів та інших працівників, компанія вирішила забезпечувати їхню підготовку власним коштом. У 2003 році у сусідньому з нами Дніпрі відкрили перший власний учбовий центр «АТБ». Потім аналогічні заклади «АТБ» з’явилися у Києві, Одесі та Львові. Сьогодні вже 100% представників адміністративного штату «АТБ» мають за плечима таку освіту.

«Учбові центри – це гордість компанії «АТБ-Маркет». На сьогодні вони забезпечують не тільки професійне навчання працівників, а й розвиток управлінських якостей керівників, у тому числі й майбутніх. Ми самостійно формуємо величезний внутрішній кадровий резерв. Щорічно у наших учбових центрах підвищують кваліфікацію й отримують нові навички понад 4000 осіб», – розповідає Олена Федаш, директор департаменту управління персоналом корпорації «АТБ».

Уже десятки тисяч українців, ставши випускниками центрів «АТБ», стрімко підіймаються кар’єрними сходинками на підприємствах у складі компанії-лідера. Корпорація створила систему тренінгів, інвестує у формування лідерських якостей співробітників. Понад 85% керівників підрозділів  «АТБ» розпочинали кар’єрний шлях на посадах рядових співробітників. Навіть голова Ради директорів, генеральний директор корпорації «АТБ» Борис Марков у 1998 році почав кар’єру в мережі «АТБ» з посади юриста.

«АТБ» ефективно працює на українському ринку роздрібної торгівлі вже понад 25 років і як роботодавець має довгий перелік переваг. До складу корпорації входять численні підприємства, які обіймають лідируючі позиції у своїх сегментах бізнесу. Вони займаються управлінням активами, логістикою, виробництвом продуктів харчування, надають туристичні, спортивні й інші послуги. Флагман компанії – торговельна мережа «АТБ» – налічує 1030 дискаунтерів у 264 містах, включаючи й Запоріжжя. Більш як 3,5 мільйони громадян сьогодні є постійними клієнтами «АТБ». Чимала мапа присутності торговельних представництв охоплює майже усі куточки двадцяти трьох областей України. Щоб цілодобово забезпечувати українців гарантовано свіжими продуктами та якісними  товарами, докладає максимум зусиль величезна родина «АТБ» – понад 60 тисяч співробітників. Цей показник постійно зростає, адже динамічний розвиток є неодмінною складовою стратегії «АТБ». Минулого року відкрили 80 нових дискаунтерів, у яких створили більш як 6 тисяч робочих місць. Аналогічну тенденцію спостерігаємо й цього року. До кінця 2019-го у країні з’явиться не менше сотні нових дискаунтерів «АТБ». Також на поточний рік запланована модернізація  50 магазинів. А це означає, що потреба у кадрах постійно зростає, нові робочі місця з’являються майже щомісяця – причому йдеться про стабільну роботу з гідною зарплатою  європейського рівня та перспективами  кар’єрного зростання.