Як спортивна подія може стати соціальним проєктом та об’єднати українців

Завдяки зусиллям цієї корпорації  були створені усі умови, аби у спортивних змаганнях змогли взяти участь не тільки фізично міцні представники молоді, але й люди з обмеженими можливостями, пенсіонери, учасники бойових дій на сході країни та навіть діти. Кожен учасник мав нагоду пробігти одну з дистанцій на вибір: 42 км, 21 км, 10 км, 5 км, 1,6 км (милю). Цьогоріч загалом випробували  свої сили понад 800 бігунів. Також у програмі були передбачені естафети та дитячі забіги.

Як спортивна подія може стати соціальним проєктом та об’єднати українців

Найпотужніший за багатьма показниками вітчизняний ритейлер  вчетверте підтримує всеукраїнську спортивну ініціативу. З 2016 року марафон проводять  у материнському регіоні національної торговельної мережі «АТБ» – Дніпрі.  З 2017-го  лідер галузі є генеральним спонсором цього заходу.

«Ми пишаємося тим, що беремо участь у такому важливому всеукраїнському проєкті», – розповіла Наталія Шаповалова, заступник генерального директора компанії «АТБ-Маркет».

Слід  зазначити, що справа не тільки в фінансах, хоча «АТБ» й витрачає на такий серйозний  проєкт шестизначні суми. Не менш важливим є те, що потужна підтримка драйвера української торгівлі сприяла значному розширенню кола учасників і партнерів даної спортивної події.

Як спортивна подія може стати соціальним проєктом та об’єднати українців

До речі, минулого року в межах «Дніпро АТБ Марафон» провели благодійну акцію «Миля добра». Усі зібрані кошти компанія спрямувала на потреби поранених бійців, що воювали в зоні АТО.  Створений за європейським зразком спортивно-оздоровчий проєкт набув соціального та патріотичного значення. Наскільки сьогодні це важливо для нашого стомленого війною й економічними негараздами суспільства, напевно, розуміє кожен українець. Не принципово, де він мешкає: у Києві, Харкові, Херсоні, Одесі, Луцьку, Львові, Дніпрі, Ужгороді чи нашому місті металургів – здоров’я нації та об’єднання людей є нашою  спільною  справою. Зараз це пріоритетна складова стратегії розвитку багаторічного лідера вітчизняного ритейлу.

«Наша компанія вважає кожного відвідувача магазинів «АТБ» не лише покупцем, але й партнером, що сприяє підвищенню рівня та якості обслуговування. Тільки завдяки спільним зусиллям можна досягти високих результатів», – підкреслила Наталія Шаповалова.

Як спортивна подія може стати соціальним проєктом та об’єднати українців

Долучившись до проєкту, компанія, у якій працюють понад 60 тисяч осіб,  зокрема й мешканці Запоріжжя,  фактично надала марафону загальнонаціонального значення. Сьогодні 1026 дискаунтерів «АТБ» цілодобово працюють у 263 містах 23 областей України. Кожен із них  пропонує покупцям понад 3,5 тисячі найменувань гарантовано свіжих продуктів та якісних товарів за цінами, нижчими за середньоринкові на 10–15%.  Понад 3,5 мільйони громадян у різних куточках країни стали постійними клієнтами мережі «АТБ».

Компанія  вибрала  сучасну європейську модель бізнесу.  Як довели в «АТБ», соціальна відповідальність не обмежується лише справною сплатою податків, хоча це, звісно,  дуже важливо. Не менш цінними для нашого суспільства є оздоровчі, спортивні, освітні, культурні й інші проєкти, які можна вважати прямими інвестиціями  у добробут і здоров’я нації. Ці інвестиції дають змогу  країні побудувати міцну економіку, а кожній українській родині – досягти  гідного  рівня  життя.

spot_img
Важливо
Схожі новини