Європейські стандарти на українському ринку

Цікаво, що найвищі стандарти у галузі вітчизняного ритейлу фактично задає одна компанія.  Йдеться про багаторічного лідера ринку роздрібної торгівлі – «АТБ-Маркет». За європейським зразком компанія  інвестує мільйони у новації. Дотримуючись стратегії динамічного розвитку, в «АТБ» створили унікальний формат – український дискаунтер, здобувшиq прихильність понад 3,5 мільйонів громадян, у тому числі й мешканців нашого міста металургів. Цей показник постійно зростає, адже стрімко збільшується кількість дискаунтерів  – до кінця року планують відкрити не менш як 100 нових магазинів, а у 50 маркетах провести модернізацію.  У 2019-му компанія ефективно розширює свою присутність у західних і південних областях та в столиці України. Влітку мережа «АТБ» підкорила новий регіон – відкрили перший супермаркет найпотужнішого національного ритейлера на Закарпатті, облаштований за новою концепцією.

В оновлених супермаркетах «АТБ» є відділи «Свіжа випічка», «Свіже м’ясо», «Свіжа риба», встановлені зручні сучасні автомати для приготування кави, свіжих соків, морозива. Також розширили асортимент зелені та салатів у відділі «Овочі та фрукти».

«Реконструкція та модернізація – це, безумовно, капіталомісткі процеси. Однак такі інвестиції цілком доцільні, адже оновлені дискаунтери приваблюють нових покупців, отже, зростає товарообіг і збільшується середній чек. Після реконструкції знижуються витрати завдяки впровадженню енергоефективних технологій», – розповів Борис Марков, голова Ради директорів, генеральний директор корпорації «АТБ».

Європейські стандарти на українському ринку

Сьогодні у 263 населених пунктах 23 областей України, у тому числі й Запорізької, цілодобово працюють вже 1026 комфортних дискаунтерів «АТБ». Вони пропонують клієнту понад 3,5 тисячі найменувань гарантовано свіжих продуктів і товарів найвищої якості за цінами, які на 10–15% нижчі за середньоринкові. Більш як 900 із них представлені товарами власних торгових  марок і  власним імпортом.

Також у 2019 році в магазинах мережі впроваджують пілотні проєкти – відділи «Піца на замовлення» та «Курка-гриль». Проводять дослідження щодо подальшого підвищення комфорту та рівня сервісу для покупців. Цікаво, що багато інновацій, які сьогодні є нормою для будь-якого українського супермаркету, були розроблені та впроваджені у дискаунтерах «АТБ». Уже понад два десятиріччя «АТБ» вважають першопрохідцем і драйвером вітчизняної  галузі торгівлі. Компанія задає стандарти розвитку усьому українському  ритейлу.  Як й відомі європейські лідери Lidl та Aldi, компанія «АТБ-Маркет» надає пріоритет інвестиціям у новаторські проєкти з енергозбереження, екологічної безпеки та впровадження сучасних технологій.

Мільйони українців довіряють мережі «АТБ», оскільки впевнені у якості товарів у цих магазинах.  Уже кілька років супермаркети «АТБ» проходять сертифікацію на відповідність вимогам стандарту ISO 22000:2005. Він ґрунтується на контролі безпеки продуктів на всіх етапах: сировина, виробництво, зберігання, транспортування тощо. Паралельно проводяться не менш суворі внутрішні перевірки й аудити, що дозволяє бути абсолютно впевненим у якості товарів з асортименту «АТБ», зокрема й у Запоріжжі.

spot_img
Важливо
Схожі новини