Новости Запорожья. Новости политики, общество, криминал

«АТБ» підкорює Закарпаття: відкрито перший інноваційний супермаркет в області

320

Найбільша національна торговельна мережа «АТБ» продовжує освоювати нові регіони. До мапи цих дискаунтерів додали ще одну область України. Вже кілька років поспіль компанія динамічно розширює бізнес на заході та на півдні нашої країни, створивши чималу кількість робочих місць. Зараз понад 50 тисяч працівників численних підприємств корпорації мають стабільну роботу, гідну зарплату, можуть планувати своє майбутнє впевнено. Значні кошти у вигляді сплачених компанією «АТБ-Маркет» податків йдуть до  місцевих бюджетів.  Їх витрачають на виплату пенсій, стипендій, ремонт доріг, розбудову міста, зокрема й зведення мостів через Дніпро. Така підтримка надає чималий ресурс для розвитку місцевої економіки, наближуючи нас до омріяних європейських стандартів життя.

Сьогодні «АТБ» є лідером вітчизняного ринку ритейлу та драйвером галузі роздрібної торгівлі. Минулого року створено 80 нових супермаркетів, у тому числі 34 супермаркети в західних та 14 у південних областях. Проведено капітальну реконструкцію понад сорока магазинів. З початку поточного року вже відкрито 29 нових дискаунтерів мережі «АТБ» європейського зразка. Високі темпи розвитку торговельної мережі компанія демонструє вже п’ять років поспіль.

Цього року до Дня Конституції відкрили перший сучасний та комфортний дискаунтер корпорації «АТБ» у Закарпатській області. Він працює в старовинному Ужгороді на вул. Капушанській, 175а. Цей супермаркет обладнали за новою для нашої країни концепцією енергоефективності та зручності. Загалом у 260 населених пунктах двадцяти трьох областей України, у тому числі й у Запорізькій, цілодобово працюють 1019 дискаунтерів.

«Історія нашої мережі налічує більше ніж двадцять років. Ми стали першими представниками української торгівлі, що зробили якісний стрибок уперед, замінивши торгівельну радянську спадщину унікальним сучасним форматом, гідним європейського рівня», – розповідає заступниця генерального директора ТОВ «АТБ-Маркет» Наталія Шаповалова.

Поява першого супермаркету «АТБ» у новому форматі на Закарпатті означає, що  вражаюча мапа присутності найбільшої за багатьма показниками компанії країни – «АТБ-Маркет» поповнилася ще  одним регіоном. Мешканці Ужгорода, як і запоріжці, отримали можливість купувати якісні товари та свіжі продукти за мінімальними цінами. З-понад 3,5 тисячі найменувань більш ніж 900 позицій – це товари власних торгових марок і власний імпорт «АТБ». Ціни на цю ексклюзивну продукцію значно нижчі за ціни на аналогічні товари,  оскільки у даному випадку не потрібні  кошти на просування бренда, рекламу тощо.

У численних супермаркетах «АТБ», у тому числі й у Запоріжжі, вартість товарів і продуктів нижча на 10–15%. Цього досягають не за рахунок якості. З 2017 року дані супермаркети проходять сертифікацію на відповідність вимогам загальновизнаного стандарту ISO 22000:2005. Він ґрунтується на повному контролі безпеки продуктів харчування на всіх етапах:  якість сировини, виробництво, транспортування, зберігання.

«Висока якість продукції та гарне обслуговування мають для нас величезне значення. Проте не менше уваги ми приділяємо комфорту покупців, намагаючись забезпечити зручне для них розташування магазинів», – розповідає директор служби управління регіонами ТОВ «АТБ-Маркет» Оксана Молодцевата.

Товарообіг цієї мережі у 2018 році становив 103,9 мільярда гривень, що на 30%  більше за показники попереднього. Цікаво, що ця компанія «АТБ-Маркет» – єдиний представник галузі роздрібної торгівлі, який минулого року увійшов до рейтингу найбільших платників податків України. Аналогічна тенденція спостерігається й цьогоріч.  Компанія вважає за головне те, що кожного дня залишаються задоволеними якістю товарів і доступними цінами на них понад три з половиною мільйони постійних клієнтів «АТБ».

Автор: Максим Семиног