Пакетна перезагрузка: Запоріжжя нарешті стане екологічно чистим

У квітні в Запоріжжі стартував найамбіційніший проект за всі роки існування міста. «АТБ-маркет» впроваджує в усіх магазинах мережі (за даними на поточний місяць їх уже 1004), зокрема й у нашому місті,  інноваційні «зелені» пакети. Якісна відмінність екопакетів від звичайних полягає у запатентованому біорозкладному компоненті, який додають у склад пластику. Після використання вони не забруднюють довкілля, оскільки швидко стають ламкими і розпадаються на маленькі часточки.

Цей дивовижний компонент у складі полімеру (d2w) – своєрідний каталізатор: за певних умов (підвищення температури до визначеного показника, збільшення тиску, тривале перебування на сонці) він запускає надшвидкий процес розщеплення пластику. Причому умови такої утилізації можна варіювати. У результаті екопакет «самоліквідується» буквально на очах, не виділяючи до атмосфери отруйних токсичних речовин. Для порівняння: звичайні старі пакети у природних умовах розкладаються щонайменше 700–800 років, а, потрапляючи до водойми, взагалі лишаються цілими та несуть небезпеку всьому живому.

Пакетна перезагрузка: Запоріжжя нарешті стане екологічно чистим

Корпорація «АТБ-маркет», яка вже понад 10 років утримує лідерство за темпами розвитку у сфері роздрібної торгівлі, до старту проекту «Зелений пакет» у 22 областях країни, включаючи Запорізьку, готувалася надзвичайно ретельно.

У експериментальному режимі пакети, виготовлені з унікального полімеру, ще з кінця минулого року проходили випробування в деяких супермаркетах торговельної мережі. До речі, сьогодні «АТБ» має 1004 магазини у 256 містах України.

Пакетна перезагрузка: Запоріжжя нарешті стане екологічно чистим

Це стало частиною загальної стратегії розвитку компанії «АТБ-маркет», яка ґрунтується на пріоритетності енергоефективних та екологічних здобутків сьогодення.

 «Впровадження передових технологій і практик, що існують на даний час у галузі роздрібної торгівлі, є одним із головних принципів розвитку торговельної мережі «АТБ». Провідним напрямком діяльності компанії «АТБ-маркет» є впровадження енергоощадних та екологічних рішень під час модернізації роздрібного бізнесу», – говорить генеральний директор корпорації «АТБ» Борис Марков.

«АТБ-маркет» закликає інших учасників торговельного ринку долучатися до екоініціативи «Зелений пакет», адже збереження навколишнього середовища є нашою спільною справою.

Компанія «АТБ-маркет» вже багато років спрямовує чималі зусилля та ресурси  на впровадження екотехнологій.

З 2014 року в усіх магазинах найбільшої української торговельної мережі «АТБ» встановлюють економну та безпечну для довкілля систему LED-освітлення. Паралельно почався перехід від звичайних засобів теплопостачання до використання сучасних альтернативних джерел. За європейським зразком впроваджено систему мікроклімату в магазинах (метод рекуперації).

Настав час вирішити проблему пластикового забруднення, зокрема й у нашому місті металургів!

spot_img
Важливо
Схожі новини